Reklamaatio
Tuotereklamaatiot
Saitko viallisen tai väärän tuotteen? Ei hätää, tuotteiden laatu ja asiakkaidemme tyytyväisyys ovat sydämen asioita. Pyrimme tarkistamme jokaisen tuotteen huolellisesti ennen lähetystä sekä pakkaamme ne riittävällä suojauksella varmistaaksemme, että se saapuu luoksesi moitteettomassa kunnossa. Olemme todella pahoillamme, jos tästä huolimatta olet saanut viallisen tai väärän tuotteen. Haluamme tehdä kaikkemme korjataksemme tilanteen nopeasti ja sujuvasti.
Jos kohtaat tällaisen ikävän tilanteen, pyydämme ystävällisesti, että et tee palautusilmoitusta. Sen sijaan otathan meihin suoraan yhteyttä lähettämällä kuvan viallisesta tai väärästä tuotteesta asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@ninja.fi. Näin voimme käsitellä ja ratkaista asian nopeammin. Kiitos ymmärryksestäsi ja yhteistyöstäsi – olemme täällä sinua varten ja autamme mielellämme!